У грудні розпочався конкурс на кращий блог вчителів
району, і вже сьогодні розпочалося
онлайн-голосування за найкращий блог з навчального предмета серед вчителів
"Я-вчитель свого часу" у номінаціях "Персональний блог",
"Блог МО вчителів".
У номінації "Персональний блог" бере участь Блог вчителя інформатики Стасишин І. В., тому прошу голосувати, якщо ви вважаєте мій онлайн-ресурс кращим. Дякую... Голос віддати тут
|
17 лютого було оголошено 100 лауреатів Десятого всеукраїнського конкурсу "Вчитель-новатор". Я щиро радію, що серед них є Я і моя колега, яка надихнула мене брати участь у цьому конкурсі - Світлана Михайлівна Попель!!!
Ще, я брала участь у спеціальній номінації від Відкритого світу і надзвичайно багато часу приділила цій роботі, щоб описати усі способи використання обладнання... Моя робота тут
|
Бартецька Галина
Тест "Т. Г. Шевченко" Рогів Юлія Тест "Тарас Григорович Шевченко"
Грига Віталій. Колько Володимир
Бохнак Вікторія. Соляр Ірина
|
Бартецька Галина Орест Щуцький
Бохнак Вікторія. Соляр Ірина
Грига Віталій |
V Всеукраїнський форум "Вчитель - новатор" 6 березня 2014 року відбудеться
щорічний V Всеукраїнський форум «Вчитель – новатор». Захід
проводиться компанією «Майкрософт Україна» за
підтримки Інституту інноваційних технологій та змісту освіти МОН України. Метою
заходу є інформування освітян з сучасними передовими педагогічними та
інформаційно-комунікаційними технологіями. Для участі у заході необхідно заповнити
он-лайн реєстраційну анкету (http://bit.ly/1iJ7vE8)
та залишити свій коментар-побажання в освітній мережі«Партнерство в
навчанні» на сторінці V Всеукраїнського форуму «Вчитель –
новатор» (http://bit.ly/1cr6jjY).
Запрошені учасники отримають до 27.02.2014 відповідне
запрошення на свою електронну скриньку. Під час відбору буде враховано і
географічне розташування учасників у зв’язку з тим, що передбачається
запрошення освітян із усіх регіонів України. Реєстрація відкрита до 26 лютого 2014 року. Організатори забезпечують роздаткові матеріали та харчування
учасників.Транспортні витрати за рахунок відряджуючої сторони. З питаннями щодо участі у Форумі звертатись на
електронну скринькуnovator@pil.org.ua |
|
Тема уроку: Розв'язування вправ. Самостійна робота Мета уроку: виробити вміння виконувати вправи на знаходження радіанної міри кута, заданого градусами і навпаки, обчислювати значення тригонометричних функцій при відповідних аргументах, перевірити знання, уміння і навички учнів з вивченої теми. Тип уроку: закріплення знань і навичок учнів. Хід уроку І. Організаційний етап ІІ. Перевірка домашнього завдання ІІІ. Актуалізація опорних знань. 1. Означення тригонометричних функцій. 2. Перетворення радіанної міри у градусну і навпаки. 3. Обчислення тригонометричних функцій при заданих аргументах 4. Парність, непарність. 5. Періодичність. 6. Властивості і графіки тригонометричних функцій. 7. Основні співвідношення між тригонометричними функціями одного аргументу. IV. Розв'язування вправ V. Самостійна робота VI. Домашнє завдання |